Livrare și plată

INFORMAȚII IMPORTANTE

Din cauza faptului că fiecare produs este fabricat la cerința clientului, nu se poate garanta existența permanentă în stoc a produselor prezente pe site. Prin urmare, pot apărea întârzieri la livrare sau situații în care o anumită comandă nu poate fi onorată.

În astfel de cazuri speciale, ne rezervăm dreptul de a anunța clientul în legătură cu eventualele întârzieri.

Transport și livrare

Transportul este GRATUIT pentru toate comenzile.

Atenție! Unele produse sunt livrate dezasamblate, iar clientul trebuie să le asambleze după livrare. Acest lucru este valabil în special pentru mese și anumite modele de scaune.

Pe fiecare cutie este aplicată o etichetă cu datele clientului și produsul comandat. Factura și certificatul de garanție se trimit prin e-mail.

Nu se acordă transport gratuit în zonele izolate terestre (ex.: Sulina, Sf. Gheorghe etc.).

Livrare nereușită

În cazul în care nu veți fi găsit la termenul stabilit pentru livrare, curierul va păstra produsele timp de 1 – 3 zile, încercând contactarea dumneavoastră pentru finalizarea livrării.

Dacă livrarea nu se finalizează în această perioadă și produsul se întoarce la noi, suma nu va fi returnată, însă comanda poate fi retrimisă contracost.

Responsabilitatea transportului

Firma MOBELLA HOME SRL nu răspunde pentru eventualele deteriorări ale produselor cauzate de manipularea sau transportul necorespunzător realizat de către firmele de curierat.

Timpul estimat de livrare

  • Termenul de livrare este cuprins între 6 și 12 săptămâni de la plasarea comenzii.
  • Termenul poate suferi modificări în perioadele cu sărbători legale, concedii sau alte zile nelucrătoare. În astfel de situații, livrarea poate fi decalată.

Ne angajăm să informăm clienții în cazul apariției unor întârzieri față de termenul estimat inițial.

Recomandare importantă

Vă rugăm să ne contactați telefonic dacă livrarea coletului dumneavoastră depășește termenele menționate!