Condiții de garanție

CONDIȚII DE GARANȚIE

GARANȚIA PRODUSELOR

Garanția se asigură în baza facturii fiscale, a certificatului de garanție care trebuie sa fie corect completat, a produsului ce face obiectul garanției, împreuna cu o menționare scrisă a defectului. Obiectul achiziționat este necesar să-l prezentați cu toate accesoriile cu care produsul a fost livrat.

În timpul perioadei de garanție producătorul își rezerva dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovedește a fi defect.

Garanția acoperă numai acele defecte care apar în folosirea normală a produsului și nu se aplică pentru acțiunile ce nu sunt conforme instrucțiunilor de utilizare (loviri mecanice, zgarieturi, depășire greutate maximă admisă etc).

Întreținerea și reparațiile în termen de garanție se execută de către compania eScaun.ro.

Costul trimiterii produsului pentru care se acordă garanție la unitatea service, cade în sarcina cumparatorului, firma noastră suportând costul trimiterii produsului reparat la cumpărător.

Perioada de rezolvare a reclamației de la data sesizarii este cea prevăzută de lege, garanția prelungindu-se cu durata în care a fost produsul în reparație.

În cazul în care produsul nu poate fi reparat, el va fi înlocuit cu un alt produs ales de cumparator, cu plata diferențelor de preț.

În cazul în care cumpărătorul nu dorește un alt produs, clientului i se returnează suma plătită pe produs, diminuată proporțional cu numărul de luni de utilizare a produsului din cele 24 de luni de garantie. (ex: dacă produsul a fost utilizat 6 luni de zile, se returnează 6/24 = 75% din suma plătită inițial).