Condiții de garanție

GARANȚIA PRODUSELOR

Garanția se asigură în baza următoarelor documente:

  • Factura fiscală;
  • Certificatul de garanție corect completat;
  • Produsul ce face obiectul garanției;
  • O menționare scrisă a defectului constatat.

Produsul achiziționat trebuie prezentat împreună cu toate accesoriile cu care a fost livrat.

Intervenții în perioada de garanție

În timpul perioadei de garanție, producătorul își rezervă dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovedește a fi defect.

Întreținerea și reparațiile în termen de garanție se execută de către compania eScaun.ro.

Ce acoperă garanția

Garanția acoperă numai defectele apărute în condiții normale de utilizare a produsului.

Garanția nu se aplică pentru:

  • Loviri mecanice;
  • Zgârieturi sau alte deteriorări estetice;
  • Depășirea greutății maxime admise;
  • Orice alte acțiuni neconforme cu instrucțiunile de utilizare.

Costuri de transport pentru service

Costul trimiterii produsului pentru care se acordă garanție la unitatea service cade în sarcina cumpărătorului.

Firma noastră suportă costul trimiterii produsului reparat înapoi către cumpărător.

Termen de soluționare a reclamației

Perioada de rezolvare a reclamației, calculată de la data sesizării, este cea prevăzută de lege.

Garanția se prelungește cu durata în care produsul a fost în reparație.

Produs nereparabil și returnarea sumei

În cazul în care produsul nu poate fi reparat, acesta va fi:

  • Înlocuit cu un alt produs ales de cumpărător, cu plata diferențelor de preț, dacă este cazul;
  • Dacă cumpărătorul nu dorește un alt produs, i se va returna suma plătită pe produs, diminuată proporțional cu perioada de utilizare din cele 24 de luni de garanție.

Exemplu: dacă produsul a fost utilizat 6 luni, se returnează 6/24 = 75% din suma plătită inițial.